Płyn do filtra cząstek stałych DPF
Zastosowanie:
EOLYS TM 176 PSA-VOLVO-FORD-MAZDA od 2002 do 2009 r.
Cel stosowania płynu:
Obniżenie temperatury spalania cząsteczek z 600°C do 450°C.
EOLYS TM znajduje się w specjalnym zbiorniku, zamocowanym przy zbiorniku
paliwa. Podczas tankowania paliwa, dodatek EOLYS TM dozowany jest
automatycznie, proporcjonalnie do ilości paliwa. EOLYS TM i diesel mieszają się
w zbiorniku.
W czasie regeneracji filtra cząsteczek, addytyw EOLYS TM wywołuje spalanie
cząsteczek już w temperaturze 450°C. Unika si ę w ten sposób zwiększania
temperatury do 600°C, co byłoby konieczne bez stoso wania addytywu.
Dozowanie plynu EOLYS TM TM
Zestaw do dozowania EOLYS TM TM posiada plastikowe przewody i inne
dodatki ułatwiające dozowanie addytywu EOLYS TM TM .
1. Usuń zatyczkę rurki wentylacyjnej, zamontuj krótszy przewód i wprowadź
go do pustej 1-litrowej butelki. Umieść butelkę w zamieszczonej w
zestawie siatce i zawieś ja na haku. Nadwyżka cieczy będzie spływać do
butelki.
2. Odłącz przewód zbiornika addytywu od przewodu do zbiornika paliwa
(złącze) i podłącz załączony przewód (najdłuższy). Podłącz pojemnik z
addytywem EOLYS TM TM w drugim końcu przewodu. Zawieś
pojemnik addytywu ponad poziomem zbiornika addytywu, umożliwi to
spłyniecie addytywu do zbiornika.
3. Zakończyć napełnianie w chwili, gdy ciecz addytywu zacznie się
przelewać do butelki. Polacz ponownie złączem przewód addytywu i
zamknij wlot rurki wentylacyjnej.
4. Przy pomocy komputera diagnostycznego wyzerowac silnik pojazdu.
5. Sprawdz czy kontakt na zatyczce zbiornika paliwa dziala poprawnie.
Pojemność: 1000ml